Entre de 1984 y 1986, Luis Alberto de Cuenca escribió los poemas de "El otro sueño", ese «que te da las fuerzas necesarias para salvar la vida cuando los dedos húmedos resbalan en los bordes del precipicio, y también el que puebla de imágenes horribles el desierto aburrido de tu descanso». Sin aband...
Entre de 1984 y 1986, Luis Alberto de Cuenca escribió los poemas de "El otro sueño", ese «que te da las fuerzas necesarias para salvar la vida cuando los dedos húmedos resbalan en los bordes del precipicio, y también el que puebla de imágenes horribles el desierto aburrido de tu descanso». Sin abandonar la ambición cultista de sus primeros libros, el poeta opta por continuar con la poesía de “línea clara” que inició en La caja de plata, su anterior libro, donde triunfaban el afán por elevar la cultura popular al mismo rango que la «gran» cultura, y un deseo de conjugar el epigrama helenístico con los héroes de Marvel y los pulps. Testigo de ello es, por ejemplo, el poema titulado "Sonja la Roja".
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.