Antònia Vicens és, a hores d'ara, el gran nom de la literatura catalana. Va començar la carrera com a novel·lista, guanyant el Premi Sant Jordi (1967) amb _39º a l'ombra_. Però no va ser fins al 2009, en plena maduresa, que es va donar a conèixer com a poeta amb _Lovely_, al qual seguiren tres llibr...
Antònia Vicens és, a hores d'ara, el gran nom de la literatura catalana. Va començar la carrera com a novel·lista, guanyant el Premi Sant Jordi (1967) amb _39º a l'ombra_. Però no va ser fins al 2009, en plena maduresa, que es va donar a conèixer com a poeta amb _Lovely_, al qual seguiren tres llibres de poemes més -a bastament elogiats i premiats. Començar a escriure poesia als setanta anys implica l'assossegament, la reflexió, la visió crítica de la vida. I la poesia de Vicens -i molt especialment _Lovely_- és un contundent exercici de memòria. Un repàs sense artificis de la duresa de la vida al poble i a la mar, on la pobresa, la repressió religiosa, la por, la culpa, la manca de tendresa, el menysteniment de la dona, l'agredolça infantesa, tan sols troben el contrapès amb la descoberta de la literatura i el goig de la llengua pròpia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.