Mentre la Tamina, una jove viuda a l’exili, vol recuperar els seus diaris íntims per reconstruir amb ells els records cada vegada més difusos de la seva vida matrimonial, en Mirek, a Bohèmia, tracta de recuperar unes antigues cartes d’amor per esborrar part del seu passat. I és que El llibre del riu...
Mentre la Tamina, una jove viuda a l’exili, vol recuperar els seus diaris íntims per reconstruir amb ells els records cada vegada més difusos de la seva vida matrimonial, en Mirek, a Bohèmia, tracta de recuperar unes antigues cartes d’amor per esborrar part del seu passat. I és que El llibre del riure i de l’oblit és una novel·la en forma de variacions entorn de l’oblit, l’erotisme i l’humor. Com afirma el mateix Milan Kundera, «és una novel·la sobre la Tamina i, en el moment en què la Tamina surt d’escena, és una novel·la per a la Tamina. Ella n’és el principal personatge i el principal oient, i totes les altres històries són una variació de la seva història i es troben a la seva vida com en un mirall».
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.