¿Cómo se hace un perfume? El autor nos lo descubre de la mano de la actriz Sarah Jessica Parker y del perfumista de Hermès, Jean-Claude Ellena, en un trabajo de campo que revela el funcionamiento de la industria del perfume en París y Nueva York.Este libro pone en el centro del relato a los perfumis...
¿Cómo se hace un perfume? El autor nos lo descubre de la mano de la actriz Sarah Jessica Parker y del perfumista de Hermès, Jean-Claude Ellena, en un trabajo de campo que revela el funcionamiento de la industria del perfume en París y Nueva York. Este libro pone en el centro del relato a los perfumistas, genios que aúnan el conocimiento técnico y el gusto estético para crear verdaderas obras de arte olfativo. Acompañamos a Jean-Claude Ellena en el proceso de creación de Un Jardin sur le Nil, su primera fragancia como perfumista interno de Hermès. Y también, al trabajo de Sarah Jessica Parker como directora artística de su perfume Lovely. Ambas historias aportan luz a un mundo opaco, intrigante y con grandes intereses económicos. Chandler Burr, que ejerció como crítico de perfumes para The New York Times, construye un relato bien informado y supera la difícil tarea de comunicar los perfumes a través de las palabras.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.