Keith Negley és un aclamat il·lustrador amb una forta inclinació per la il·lustració emocional. El seu treball ha estat publicat en nombrosos mitjans, i és col·laborador freqüent en The New York Times i New Yorker. El seu primer llibre il·lustrat, Tough Guys (Have Feelings Too), va ser publicat en 2...
Keith Negley és un aclamat il·lustrador amb una forta inclinació per la il·lustració emocional. El seu treball ha estat publicat en nombrosos mitjans, i és col·laborador freqüent en The New York Times i New Yorker. El seu primer llibre il·lustrat, Tough Guys (Have Feelings Too), va ser publicat en 2015 amb gran èxit. Què passa quan els nostres fills ens veuen cansats en arribar del treball, seriosos perquè hem de passar l’aspiradora, sense temps per gaudir al parc? Aquest relat ens mostra des de la visió d’un nen, com pot ser que hàgim canviat tant, si abans gaudíem de cada moment. Amb l’estil únic de Keith Negley, aquesta emotiva història mostra que els pares encara poden ser genials...
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.