ATLES DEL MÓN, dels polacs Aleksandra Mizielinska i Daniel Mizielinski, és un dels títols més estimats del catàleg de MAEVAYoung. Gràcies als seus 55 mapes a doble pàgina podràs emprendre un divertit viatge i trobar un munt de detalls sorprenents, curiosos i interessants. Aquest llibre és una celebr...
Autor@s :Mizielinska, Aleksandra/Mizielinski, Daniel
Traductor@s :Rubio García, Ernesto
Nº de pàgines :118
Col·lecció :Libros para los que aman los libros
ATLES DEL MÓN, dels polacs Aleksandra Mizielinska i Daniel Mizielinski, és un dels títols més estimats del catàleg de MAEVAYoung. Gràcies als seus 55 mapes a doble pàgina podràs emprendre un divertit viatge i trobar un munt de detalls sorprenents, curiosos i interessants. Aquest llibre és una celebració de la diversitat i de la bellesa del planeta que compartim. Ciutats, rius, muntanyes, monuments, costums, personatges destacats, animals, plantes, plats típics... Més de 4.000 miniatures conviden a explorar el nostre meravellós hàbitat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.