Con este fascinante viaje por la Italia de la pasta fresca aprenderás a hacer en casa las diferentes variedades que se elaboran en cada una de las regiones. Descubrirás cómo la masa y la técnica cambian, desde el norte, y su pasta de harina y de huevos, hasta el sur y las islas, donde predomina el t...
Con este fascinante viaje por la Italia de la pasta fresca aprenderás a hacer en casa las diferentes variedades que se elaboran en cada una de las regiones. Descubrirás cómo la masa y la técnica cambian, desde el norte, y su pasta de harina y de huevos, hasta el sur y las islas, donde predomina el trigo duro. Aprenderás a realizar los formatos más conocidos de pasta corta, larga y rellena (maccheroni, spaghetti, tagliatelle, ravioli, tortellini…), y otros muchos que no lo son tanto, pero cuya tradición los hace únicos (trofie, rufuoi, manate, maccheroncini di Campofilone, casoncelli…). Paso a paso, verás la mejor manera de cocinar cada tipo de pasta con las salsas que mejor la acompañan.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.