Francisco Elías Riquelme, reconocido como el pionero del cine sonoro español, terminó sus memorias en octubre de 1971, seis años antes de morir. Ninguna editorial estuvo interesada en que salieran a la luz, pues no estaban en la línea ideológica «políticamente correcta» de aquel período entre el tar...
Francisco Elías Riquelme, reconocido como el pionero del cine sonoro español, terminó sus memorias en octubre de 1971, seis años antes de morir. Ninguna editorial estuvo interesada en que salieran a la luz, pues no estaban en la línea ideológica «políticamente correcta» de aquel período entre el tardofranquismo y la Transición democrática. Inéditas hasta hoy, las reveladoras memorias de Elías, que él mismo tituló Anatomía de un fantasma. Historia clínica del cine español, se estructuran en tres partes: una autobiográfica, una descriptiva sobre la industria del cine y, finalmente, una crítica en la que expone cómo veía el futuro de nuestra cinematografía. Con esta publicación, anotada por su amigo y confidente, Josep Maria Caparrós, y coeditada por el biógrafo de Elías, Enrique Sánchez Oliveira, se pretende resarcir una injusticia —al margen de la ideología del autor— y contribuir a completar la historia del cine español.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.