Publicada con posterioridad al fallecimiento de Max Weber en 1920, " Economía y sociedad " está considerada una de sus obras más representativas. " Sociología del poder: los tipos de dominación " -que corresponde al tercer capítulo de dicha obra- se ocupa de dos aspectos conceptuales que resulta...
Col·lecció :El Libro De Bolsillo - Bibliotecas De Au
Publicada con posterioridad al fallecimiento de Max Weber en 1920, " Economía y sociedad " está considerada una de sus obras más representativas. " Sociología del poder: los tipos de dominación " -que corresponde al tercer capítulo de dicha obra- se ocupa de dos aspectos conceptuales que resultan fundamentales en el pensamiento weberiano y que han provocado una amplia polémica intelectual: la definición " sociológica " que el autor da a la noción de legitimidad, y el concepto de " Herrschaft " , traducido normalmente por " dominación " , como oposición al del " Macht " ( " poder " ). La presente edición se completa con unos útiles glosarios referentes a los términos empleados por el pensador alemán, así como a las personalidades y obras que cita.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.