'La lucha por la desigualdad' es un trabajo de primer orden hist?rico; un an?lisis cr?tico y en profundidad que quiere descubrir al lector c?mo las desigualdades que hoy nos toca vivir proceden de la esencia misma del sistema econ?mico que se forj? en el siglo XVIII. Ese per?odo, lejos de ser una et...
'La lucha por la desigualdad' es un trabajo de primer orden hist?rico; un an?lisis cr?tico y en profundidad que quiere descubrir al lector c?mo las desigualdades que hoy nos toca vivir proceden de la esencia misma del sistema econ?mico que se forj? en el siglo XVIII. Ese per?odo, lejos de ser una etapa revolucionaria y de ilustraci?n de las sociedades humanas, se convirti? en el primer paso para crear un modelo de sociedad que conden? definitivamente a las clases populares a la explotaci?n, la incultura y la desigualdad. Una visi?n que repasa y compara la realidad en el campo, las ciudades, la educaci?n, el pensamiento pol?tico y econ?mico y la cultura en los distintos pa?ses de Europa y Am?rica.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.